سفارش تبلیغ
صبا ویژن

باغ پرندگان تهران لویزان

باغ پرندگان تهران لویزان

باغ پرندگان تهران کجاست,آدرس باغ پرندگان تهران کجاست,باغ پرندگان در تهران کجاست,باغ پرندگان تهران آدرس,باغ پرندگان تهران آدرس لویزان,باغ پرندگان تهران آدرس تلفن,باغ پرندگان تهران نشانی,قیمت بلیط باغ پرندگان تهران آدرس,آدرس باغ پرندگان تهران روی نقشه,آدرس باغ پرندگان تهران کجاست,آدرس باغ پرندگان تهران آزادگان,آدرس باغ پرندگان تهران با مترو,آدرس باغ پرندگان تهران نقشه,باغ پرندگان تهران لویزان,باغ پرندگان تهران لویزان آدرس,باغ پرندگان تهران لویزان,شماره تماس باغ پرندگان تهران لویزان,ساعت بازدید باغ پرندگان تهران لویزان,ادرس باغ پرندگان تهران در لویزان,تلفن باغ پرندگان تهران لویزان,باغ پرندگان تهران در لویزان,ساعت کار باغ پرندگان تهران لویزان,ساعت بازدید از باغ پرندگان تهران لویزان,باغ پرندگان تهران آزادگان,آدرس باغ پرندگان تهران آزادگان,باغ پرندگان تهران تلفن,باغ پرندگان تهران تلفن تماس,باغ پرندگان تهران شماره تلفن,آدرس و تلفن باغ پرندگان تهران,باغ پرندگان تهران آدرس تلفن,تلفن باغ پرندگان تهران لویزان,باغ پرندگان تهران ساعت کار,باغ پرندگان تهران ساعت کاری,باغ پرندگان تهران ساعات کار,باغ پرندگان تهران ساعت کار

بچه ها به دیده پرندگان علاقه ویژه ای دارند و شما می توانید آنها را به باغ پرندگان یا باغ وحش ببرید.

در شمال شرق تهران، در دل جنگل لویزان بهشتی با مساحت 23 هکتار برای پرندگان ساخته شده است که دیدنی است. قدم زدن در باغ پرندگان تهران در حالی که

کبک ها و جوجه غازها با تو همگام شوند بسیار هیجان انگیز و آرامش بخش می کنند.

باغ پرندگان تهران، باغ پرندگان آدرس و نشانی و تلفن

باغ پرندگان تهران در 2 فاز طراحی شده است. فاز اول که در سال 1392 به بهره برداری رسیده است به نام “دشتچر” نام گذاری شده است و شامل پرنده هایی است که در قفس نگهداری میشوند و یا توان پرواز ندارند. فاز دوم که مساحتی کمتر از فاز اول دارد در محدوده شمالی در حال احداث است و “آبچر” نام دارد. این فاز شامل پرندگانی است که قابلیت پرواز دارند و احتمالا مشابه آنچه در باغ پرندگان اصفهان وجود دارد توسط تور از خروج پرندگان از آن جلوگیری خواهد کرد.
فضای بکر طبیعت باغ پرندگان تهران، که در ساختنش از طبیعی ترین ابزار نظیر سنگ و چوب و نی و پوشال استفاده شده نمای زیبا و خاطره انگیزی را به وجود آورده که رهگذران ترجیح می دهند هرازگاهی روی نیمکت های چوبی باغ بیاسایند و از تماشای یکی از مکانهای دیدنی تهران لذت ببرند.

از شاخصه های باغ پرندگان تهران طراحی زیبا و منحصربه فرد محوطه باغ است. محوطه باغ پرندگان تهران را مسیرهای سنگفرش شده که توسط درختان و گل های زیبایی محصور شده است در بر گرفته است. مسیرهای پیچ در پیچ به همراه مناظری پوشیده شده از گل و سبزه، آلاچیق های زیبا، آبشارها و برکه های کوچک و بزرگی که در باغ روان است، پل های چوبی زیبا همه از ویژگی هایی است که باغ پرندگان تهران را به یکی از جاهای دیدنی تهران تبدیل شده است.

باغ پرندگان تهران، باغ پرندگان آدرس و نشانی و تلفن
با ورود به محوطه باغ اولین چیزی که جلب توجه میکند طوطی های سخنگو هستند که به شما خوشامد میگویند. پرندگانی نظیر کبوتر،طوطی،کلاغ،خروس،فنج و . . . در این محوطه قرار گرفته اند.

در شمالی ترین قسمت باغ پرندگان تهران گونه هایی از عقاب ها که بر روی درختان تنومند اما بی شاخه نشسته اند خودنمایی می کنند. برخی گونه های لاشخور هم در این قفس که بزرگترین قفس باغ است به چشم میخورند.

در قسمت میانی باغ پرندگان تهران پرندگانی نظیر قرقاول،طاووس،پلیکان،فلامینگو و . . . . قرار گرفته اند. این محدوده توسط آبشارها و برکه های بزرگی که از بالادست باغ آبگیری می شوند احاطه شده است و منظره بسیار زیبایی را ایجاد می نماید.

در محدوده جنوبی باغ هم پرندگان نام آشنایی هم چون اردک،قوی سیاه و سپید،غاز و . . . . به چشم میخورند. یکی از زیباترین صحنه هایی که ممکنه اینجا ببینید شنا کردن قو های زیبا در کنار یکدیگر است.
امکانات در باغ پرندگان تهران برای همه
برای افراد مسن و معلولان به دلیل مشکلات جسمی که دارند، خودروهای کوچک برقی در نظر گرفته شده تا همه قسمتهای باغ پرندگان تهران را طی کنند و در هر قسمتی که دوست داشته باشند از راننده بخواهند که پیاده شان کند و پس از بازدید منتظر بمانند تا خودروی برقی دوباره از راه برسد و آنها را سوار کرده و قسمت های دیگر مجموعه را ببینند. همچنین کالسکه هایی در باغ پرندگان تهران وجود دارد که خانواده ها بخصوص آنهایی که کودکانشان را همراه آورده اند بتوانند از کل باغ دیدن کنند و یکی از دیدنیهای تهران را تماشا کنند.

باغ پرندگان تهران، باغ پرندگان آدرس و نشانی و تلفن

آدرس باغ پرندگان تهران

1-بزرگراه همت به سمت شرق، خیابان هنگام، خیابان 35 متری استقلال، خیابان کوهستان، باغ پرندگان تهران

2-بزرگراه شهید بابایی شرق بعد از خروجی هنگام، لاین کندرو شهرک امید، خیابان کوهستان، باغ پرندگان تهران

در هر یک از ورودی ها پارکینگ مناسبی قرار گرفته است و از این جا به بعد را دیگر نمی توانید با ماشین شخصی تان ادامه دهید و باید از تاکسی-ون های سبز رنگی که

عبارت “سرویس رایگان باغ پرندگان” بر روی آنها به چشم می خورد استفاده کنید.

ساعت کار باغ پرندگان تهران همه روزه از ساعت 9 صبح لغایت 6 بعد از ظهر می باشد.

باغ پرندگان تهران، باغ پرندگان آدرس و نشانی و تلفن

بچه ها رابرای دیدن پرندگان و کسب تجربه های جدید جتما به این مراکز تفریحی ببرید.

باغ پرندگان تهران